Igra za PC: RimWorld - Royalty

Carstvo je stiglo. Njihova izbjeglička flota naseljava rubni svijet i ... Pročitaj više

Informacije o proizvodu

Carstvo je stiglo. Njihova izbjeglička flota naseljava rubni svijet i traži saveznike. Njihova kultura vezana za čast koristi hipernaprednu tehnologiju, dok se klanja drevnim tradicijama kraljeva i kraljica. Kolonisti mogu dovršavati misije kako bi zaradili čast Carstva. Čast donosi carske titule kao što su akolit, vitez i barun. Izgradite velebne prijestolne sobe za svoje plemiće dok se penju kroz kraljevske redove. Odjenite ih u ukrase koji odgovaraju monarhu ili u prestižni oklop velikog ratnika. Držat će govore s prijestolja, nadahnjujući vaš narod i svirati klavir, harfu i čembalo. Svaki naslov vam omogućuje da odaberete ili nadogradite carsku dozvolu: carske trupe, janjičari i katafrakti upadaju da se bore za vas u vremenima potreba. Orbitalni udari i orbitalne salve raspucavaju vaše neprijatelje odozgo. Autobusi vas odvezu kamo želite ići. Radnički timovi pomažu kad vam nedostaje radnika. Postoji više načina za razvoj psihičkih moći. Oni koji dobiju carske titule dobivaju ovlasti od ceremonijalnog carskog darovatelja. Plemenski kolonisti mogu komunicirati s tajanstvenim stablom Anima kako bi izgradili svoju psihičku vezu. Ili se možete boriti protiv Carstva koristeći ukradenu psihičku tehnologiju stečenu kroz misije. Postoji širok izbor psihičkih moći. Neki su napravljeni za borbu: preskakanje, preskakanje kaosa, preskakanje masovnog kaosa, preskakanje komada i podizanje zidova pomiču ljude i predmete na udaljenosti kako bi se dobila taktička prednost. Izvucite ranjene saveznike, prijeđite ničijom zemljom, uvucite neprijatelje u tučnjavu, prebacite zaklon gdje god želite. Blokada boli i fokus modificiraju um za borbu. Zasljepljujući puls i vrtoglavica zaslijepljuju vaše neprijatelje ili ih tjeraju na nekontrolirano povraćanje. Neuropotres preopterećuje svako svjesno biće na karti ogromnim valom psihičke energije. Pomahnitalo, pobješnjeli puls i puls lovca na ljude dovode ljude i životinje na trenutak do ludila. Nevidljivost sprječava da vaš kolonist bude vidljiv tijekom nevidljivih prilaza ili bijega. Opteretite i ošamutite usporite i zaustavite svoje neprijatelje. Smokepop blokira vidokrug. Farskip premješta grupu vaših ljudi diljem svijeta. Skipshield stvara malu privremenu sigurnu zonu za napad ili povlačenje. Flashstorm zaziva oluju s munjama. Waterskip tušira požare vodom za gašenje. Pozovite neprijatelje koji kontroliraju um da vam priđu. Neural heat dump premješta neural heat na saveznika kako biste mogli nastaviti bacati. Druge moći korisne su za upravljanje zajednicom: solarna rupica stvara dugotrajni izvor svjetlosti i topline. Riječ povjerenja pomaže pri zapošljavanju. Riječ radosti čini ljude sretnima. Riječ ljubavi izaziva romantičnu privlačnost. Riječ vedrine završava mentalne stanke. Riječ nadahnuća daje kreativnu energiju. Psihičke moći zahtijevaju psihičku meditaciju. Svaki kolonist meditira drugačije, ovisno o svojoj tituli, pozadinskoj priči i osobinama: Kolonisti s titulama meditiraju na svojim prijestoljima u skladu s carskom tradicijom. Plemenski kolonisti meditiraju izravno u prirodi, na samom stablu anima ili na izgrađenim svetištima ili drevnom kamenju. Morbidni kolonisti s osobinama psihopata, kanibala ili krvožednosti meditiraju do grobova. Učinkovitije je kad je u grobu srodna osoba. Asketski kolonisti meditiraju uz prazne zidove. Kolonisti piromani meditiraju kako bi zapalili svetišta napravljena od žeravnika, baklji i logorskih vatri. Svatko može i meditirati na skulpture. Ovo proširenje dodaje veliki izbor sadržaja zadataka. Budući da je RimWorld igra za generiranje priče, misije nisu fiksne kao u drugim igrama. Umjesto toga, sustav proceduralno generira jedinstvene zadatke sa svakom novom igrom. Različiti ciljevi, neprijatelji, gosti, nagrade, pomagači, posebne prijetnje i uvjeti u svijetu kombiniraju se kako bi stvorili beskrajno raznolike priče i izazove. Davatelji misije mogu čak pružiti posebne pomagače tijekom misije - na primjer, misija može od vas tražiti da se borite protiv ogromne mehanoidne skupine, ali također uključuje pomoć elitnih imperijalnih katafrakta kako biste bitku mogli dobiti. Misije će vas nagraditi carskim titulama, novim saveznicima , jedinstveni implantati, arhetehnološki artefakti, oprema, dobra volja frakcija i još mnogo toga. Zadaci carskog gostoprimstva traže od igrača da ugosti grupu Caraca. Gosti mogu biti ozlijeđeni ili zdravi, korisni saveznici ili bespomoćni tereti, pojedinačni ili brojni. Mogu ih loviti plaćenici, gusari, mehanoidi ili drugi. Možda ćete morati odvesti goste do šatla za bijeg pod vatrom. Potrage o gostoprimstvu izbjeglica predstavljaju skupinu osiromašenih putnika koji traže pomoć. Ima mnogo ishoda. Mogu vas kasnije nagraditi za vašu pomoć ili vas izdati usred noći. Treća osoba vam može dati ponudu da je izdate. Ako se dobro ponašate prema njima, mogli bi spontano ponuditi da vam se pridruže. Budući da nemaju frakciju, prema njima možete postupati ljubazno ili brutalno. Potrage za gostoprimstvom životinja prikazuju vas kako brinete o skupini životinja oboljelih od bolesti ili koje love neprijatelji. Potrage za gostoprimstvom zatvorenika traže od vas da zatvorenike držite pod stražom. Zadaci pada šatla počinju tako što se šatl sruši u blizini vaše kolonije, pod napadom neprijatelja. Brzo okupite obranu oko šatla i pomozite njegovim braniteljima da otjeraju napadače dok istovremeno čuvate civile, dok ih spasilački šatl ne izvuče. Potrage za spomenikom traže od igrača da izgradi veliki spomenik, a ponekad i da ga zaštiti od napada. U misijama za zračni napad opskrbljujete trupe za saveznički zračni napad na suparničku frakciju. Šatl vodi vaše trupe u borbu i izvlači ih. Zadaci za posuđivanje kolonista traže od vas da pošaljete neke od svojih kolonista da pomognu savezniku, ostavljajući vas da upravljate kolonijom bez ruku. Zadaci klastera mehanoida prijete vam klasterom mehanoida u vašoj koloniji ili na obližnjem mjestu u zamjenu za nagradu. Druge misije predstavljaju posebne kombinacije racija, napada životinja, najezde insekata, atmosferskih učinaka, vremena i još mnogo toga, u zamjenu za nagrade. Nova potraga za završetkom igre dolazi nakon što ste se popeli na čin carskog plemstva. Ugostite Imperial High Stellarch i njegovu elitnu Stellic Guards u svom luksuznom dvoru, zaštitite ih od njihovih neprijatelja i budite pozvani da napuste rimworld kao počasni imperijalni gost. Mehanoidi sada mogu stvarati mehanoidne klastere - grupe novih mehanoidnih zgrada koje zajedno rade na predstavljaju jedinstveni taktički izazov. Grozdovi mehanizma uvijek se pojavljuju u inicijalno uspavanom stanju. Igrač može uzeti vremena da odluči i izvrši plan napada. Ovo stavlja igrača u ofenzivu, što je u suprotnosti s borbama usmjerenim na obranu u osnovnoj igri. Elementi mech klastera uključuju: Kreatore svjetskih uvjeta koji truju zrak, zamračuju nebo ili stvaraju neka druga svjetska stanja. Štitovi za blokiranje metaka ili minobacačke vatre Tvornice za sastavljanje novih mehanoida tijekom vremena. Beacons za pozivanje pojačanja. Tornjevi, minobacači i okolni zidovi. Nestabilne energetske ćelije koje možete napasti i izazvati eksplozije ili ukrasti. Alarmni sustavi raznih vrsta. Mehanoidni braniči uključujući novi snajperski meh Pikeman. Mehanički čvorovi pružaju dodatnu nagradu ako eliminirate klaster s preciznošću. Svaki mech klaster generira s jedinstvenim rasporedom, predstavljajući jedinstvenu taktičku zagonetku. Neki od njih će zahtijevati frontalni napad. Drugi mogu biti osjetljivi na minobacačko bombardiranje. Možda ćete moći postaviti eksploziv unutar klastera prije nego što ga probudite. Nekolicina se može poraziti ključnim snajperskim hicem u kritičnu strukturu. Postoje mnoge druge taktike. Grozdovi strojeva mogu se čak koristiti u vašu korist ako u njih možete namamiti neprijatelje ili neželjene saveznike. Ovo proširenje dodaje gomilu nove opreme. Neki od njih se otključavaju putem novih tehničkih otisaka, koji su posebne tehnološke stavke stečene misijama, trgovinom ili krađom. Nova borbena oprema: paketi za skok dopuštaju korisniku da leti preko bojnog polja. Plazma mačevi zapaljuju mete. Zeushammeri raznose metu EMP pulsom. Monosablji probijaju gotovo svaki oklop. Cataphract oklop pruža ultra-tešku zaštitu. Locust Armor je izviđački oklop s integriranim paketom za skok. Grenadirski oklop je marinarski oklop s bacačem granata na ramenu. Phoenix armor teški je oklop otvrdnut toplinom s integriranim bacačem plamena, za borbu s plamenom u zatvorenom prostoru. Paketi s niskim štitom postavljaju lokalni štit za taktičku obranu. Prestižni oklop dolazi u izvidničkim, marinskim i katafraktnim oblicima. Prikazuje status i poboljšava psycasting. Persona oružja jedinstvena su oružja za blisku borbu s ugrađenim osobnostima. Vezati se za jednog doživotna je obveza. Svaki od njih ima individualne crte osobnosti koje mu daju posebne moći i osobine: oružje za ubijanje žeđi zahtijeva krv. Lijepe ili lude misli utječu na raspoloženje korisnika. Ljubomorna oružja ne vole kad koristite bilo koje oružje osim njih samih. Psihički senzibilizatori ili zamagljivači utječu na psihičku osjetljivost korisnika. Oružje usmjereno na ubijanje daje trenutni psihički fokus kada ubije. Oružje za ubijanje-sreću ili ubijanje-žalost kada ubija vesele ili tužne misli. Bezbolna oružja u potpunosti blokiraju korisnikovu bol. Brza oružja povećavaju brzinu kretanja. Gladno oružje povećava glad korisnika. Neuralno hlađenje i Psy-meditativno oružje omogućuju bržu upotrebu psycasta. Freewielder oružje se ne veže i može ga koristiti bilo tko. Novi tjelesni implantati poboljšavaju razne aspekte svačije fiziologije. Unutarnje oštrice i otrovni zubi znače da uvijek imate smrtonosni napad u gužvi. Ruke za bušenje i poljske ruke poboljšavaju sposobnost rudarenja i poljoprivrede. Neurokalkulatori i pomoćnici u učenju pomažu u mentalnim zadacima. Gastroanalizatori su bolji kuhari. Imunopojačivači, koagulatori i pojačivači zacjeljivanja štite zdravlje. Žlijezde koje otvrdnuju kožu otporne su na oštećenja, ali su prilično ružne. Detoksikacijski želuci, reprocesorski želuci i nuklearni želuci pospješuju probavu ili uklanjaju potrebu za njom. Cirkadijalni pomoćnici i cirkadijalni poluciklusi smanjuju potrebu za snom. Estetska poboljšanja čine vaše koloniste popularnijima. Pojačivači ljubavi popravljaju raspoloženje. Ova ekspanzija uključuje novi cijeli album vrijedan nove glazbe Alistaira Lindsaya, skladatelja originalne glazbene podloge za RimWorld. Postoji 13 novih pjesama ukupne duljine 1:04:14. (Sve prijevode koji nisu na engleskom načinili su obožavatelji.) MINIMUM: OS *: Windows 7 Procesor: Core 2 Duo Memorija: 4 GB RAM Grafika: Intel HD Graphics 4000 ili drugi shader model 4.0 Pohrana: 500 MB dostupnog prostora CD KEY - Ovo nije fizički artikal. Proizvod se dobiva u obliku koda; putem maila. Dostava je besplatna.
Specifikacija proizvoda
Naziv proizvodaIgra za PC: RimWorld - Royalty
BrendNepoznati brand
PrimjenaPC
Cijene i detalji o proizvodima dolaze iz vanjskih izvora i mjenjaju se dnevnim ažuriranjem podataka. Iako uvijek težimo pružiti najtočnije podatke, moguća su odstupanja ili razlike u odnosu na trgovinu. Prije kupovine provjerite proizvod na internet trgovini odabranog prodavatelja. Ako primjetite grešku u opisu proizvoda ili specifikacijama možete je prijaviti ovdje.